27 Ağustos 2013 Salı

TEKOM-PUK

Tüm belgelendirme denetimleri TUV Rheinland tarafından gerçekleştirildi. Böylece Tekom-Puk Türkiye'de kablo taşıma sistemleri üreticileri arasında üç belgelendirmeye de sahip ve entegre yönetim sistemine geçen ilk firma oldu. Kısa süre içerisinde elde edilen bu sonuçtan son derece mutlu ve kıvançlı olduklarını dile getiren İdari Genel Müdür İnci Saygın sözlerine şöyle devam etti; 

"'Önce insan, önce çevre' sloganıyla yola çıktık. Kalite, sağlık, güvenlik ve çevre bakımından yüksek standartlara ulaşmamızı sağlayan entegre yönetim sistemine, tüm Tekom-Puk ekibinin projede gösterdikleri işbirliği ve adanmışlık sayesinde kavuştuk. Ulaşılan bu kilometre taşı, kalite, insan ve çevreye duyarlılık konularındaki hassasiyetimizin ve sürekli iyileştirme, her alanda mükemmellik arayışımız konusundaki kararlılığımızın en somut örneklerinden birini oluşturuyor." 
Sektörünün öncülerinden, Türkiye'nin ilk kablo kanalı üreticisi Tekom-Puk, yaklaşık bir yıldır sürdürdüğü yoğun çalışmalar sonucunda entegre yönetim sistemini belgelendirerek bir ilke daha imza attı. Tekom-Puk yaklaşık bir yıl süren sıkı bir çalışma dönemi sonucunda daha önceden belgelendirilmiş bulunan ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine ek olarak belgelendirilmeleri tamamlanan İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı (OHSAS 18001:2007) ve Çevre Yönetim Sistemi Standartlarını (ISO 14001:2004) birleştirilerek entegre yönetim sistemine geçti. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder